Kérem, tekintse meg összefoglalónkat,
melyben a különböző megoldási lehetőségek nagyobb részletességgel
olvashatóak. Itt - természetesen a teljesség igénye nélkül - megtalálja a
különböző takarítási rendszerekben rejlő lehetőségeket. Törekedtünk arra,
hogy e példák lehetőleg általánosak legyenek, ám tudni kell azt is, hogy két
ugyanolyan megoldás nem létezik, mivel minden megoldást az adott megrendelő
igényeihez kell igazítani.
Kis négyzetméterű irodák számára ajánlott,
ahol az irodai személyzet kis létszámú ( 6-8 fő) és a vendégszám
limitált.
Előnye, hogy egyenletesebb a
tisztaságérzet.
<![if !vml]><![endif]>Hátránya,
hogy ha a megrendelő rosszul választja meg a takarítási napokat,
méltánytalannak érezheti a nyújtott szolgáltatást.
Nagy négyzetméterű vagy nagy forgalmú irodák számára
hasznos.
Előnye, hogy minden nap tiszta munkahelyen kezdenek a dolgozók és a relatív
olcsóság (Ft/m2).
Hátránya, hogy csak az általános takarítás
megoldott.
Négyzetmétertől
független. A legnépszerűbb szolgáltatási forma. Tartalmazza a napi
takarítást, valamint negyedévente a nagytakarítást. Olyan helyekre ajánlott,
ahol az igények magasak és/vagy nagy a forgalom.
Előnye, hogy a nagytakarításokért nem egy
összegben kell fizetni a megrendelőnek, valamint megoldott az irodák
folyamatos ápolása.
Hátránya nincs.
Négyzetmétertől független. Jellegében lehet alkalmi vagy rendszeres.
Reprezentatív helyekre javasolt, ahol a tisztaság a siker nélkülözhetetlen
eleme.
Előnye, hogy aprólékos és minden panasz jogos.
Hátránya, hogy viszonylag költséges.
Négyzetmétertől független. Alkalmi jellegű. Olyan irodák/lakások
tisztítására szolgál, ahol a nagytakarítás nem része a szerződésnek vagy
kifejezetten csak egyszeri megbízásról van szó.
Előnye, hogy átfogó, a napi takarításon túlmenő helyekre is kiterjed.
Hátránya, hogy alkalmiságából adódóan drága.
1.
<![if !vml]><![endif]>Munkafolyamatok
Szemetes kosarak kiürítése, a szemét
gyűjtőhelyre való szállítása, szemeteszsákok szükség szerinti cseréje.
Hamutartók kiürítése és kimosása
Íróasztalok, szekrények vízszintes
felületeinek portalanítása.
Asztali lámpák, telefonok portalanítása.
Ajtók, kilincsek, zárak, belső
ablakpárkányok portalanítása, ujjnyomok eltüntetése.
Poharak, tányérok evőeszközök stb.
mosogatása.
Lefolyók, csapok foltmentes tisztítása,
szárazra törlése.
Konyhabútorok, hűtő, mikrosütő külső
lemosása, ujjnyomok eltüntetése.
Mosdó, WC kagyló lemosása,
fertőtlenítése.
WC papír, kéztörlő, szappan kihelyezése.
Tükrök lemosása, szárazra törlése,
fényesítése.
Szőnyegek porszívózása.
Parketta, keménypadló porszívózása,
felmosása.
Erkélyek tisztítása.
Ablakok, ablakkeretek lemosása.
Radiátorok, csövek portalanítása,
lemosása.
Ajtók, ajtókeretek lemosása.
Falak, portalanítása, pókhálók
eltüntetése.
Számítógépek, telefonok felületi
fertőtlenítő tisztítása.
Magas szekrénytetők, a napi takarítás
során el nem érhető felületek tisztítása.
Bútorok külső lemosása, ápolása,
vitrinüvegek tisztítása.
Csempefelületek lemosása, fertőtlenítése.
WC kagyló, mosdó, kerámiafelületek
vízkőmentesítése.
Festmények, képek portalanítása.
Kárpitos bútorok porszívózása.
Szőnyegek samponos tisztítása.
Parketta ápolása, fényezése.
Keménypadló
fertőtlenítő felmosása.
Minden cég számára - függetlenül annak méretétől - a partnerkapcsolatban a
megbízhatóság a legfontosabb. Cégünk tudatosan válogatja ki humán
erőforrásait, szakmai és emberi vonatkozásban egyaránt, biztosítva ezzel
megrendelőink részére a maximális biztonságot és minőséget. Cégünk
természetesen szerződésben külön elkötelezi magát ezek betartására.
A hozzánk jelentkező
jelöltektől referenciát és hatósági erkölcsi bizonyítványt kérünk. Csak ezek
megléte után kerül előzetes nyilvántartásba a munkavállaló. A következő
fázis a kiválasztás. Annak érdekében, hogy megrendelőink maradéktalanul
elégedettek legyenek a jelölteket próbamunkák alkalmával vizsgáljuk szakmai
alkalmasságukat. Ezt követi a betanítás: A munkavállalóinkat alapos oktatás
után hosszabb betanítás követi. Itt, a művezető átadja a cég know-how –ját.
Csak ezek tökéletes elsajátítása után kerül sor önálló munkavégzésre.
Fontos
szempont, hogy a rendszer valóban működjön és ne csak a szerződés aláírásáig
legyen minden „rózsás”. Bizonyára Önök is találkoztak olyan „partnerrel”,
aki mindent megígért a cél érdekében, de később azt nem teljesítette. Mi
igyekszünk alaposan megismerni a megrendelő igényeit és hozzá idomulva a
lehető legtökéletesebben alkalmazkodni. Amennyiben még az igényfelmérés
alkalmával kiderül, hogy az adott feladatot nem vagy csak részben vagyunk
képesek megoldani, azt minden esetben a megrendelő tudomására hozzuk,
illetve javaslatot teszünk annak áthidalására.
Egyre többet hallani olyan problémákról, hogy egy adott cég nem tudja - vagy
csak későn - utolérni a partnercég kapcsolattartóját, amiből neki kára - de
legalábbis bosszúsága - adódik. Erre a kényes kérdésre mi különösen
ügyelünk. Szinte minden munkatársunk mobiltelefonnal van felszerelve, így ha
valami sürgős feladat adódna - például váratlan karbantartás - azonnal fel
tudják venni a kapcsolatot kollégáinkkal.
Manapság egyre több
gyártó, egyre többféle terméket kínál, és szinte mindegyikük állítja, hogy
csak az ő megoldásuk az üdvözítő. Mi hát a megoldás? Cégünk általában
biztosítja a gépparkot, de előfordul, hogy a megrendelő szeretne saját
felszereléssel rendelkezni. Ilyen esetben természetesen segítünk megtalálni
az adott feladathoz a legjobb megoldást, ami nem mindig a legdrágábbat
jelenti. Azonban előfordulhat olyan eset is, hogy a megrendelő igényeit csak
új, speciális gépekkel lehet kielégíteni, ebben az esetben a megrendelőre
hárul az új beszerzés költsége.
·
A munkamenetet ne zavarják meg takarítási munkálatok.
·
Az asztalomon ne nyúljanak semmihez…
·
Legyenek rendszeresen (havonta, negyedévente) lemosva az
ablakok.
·
Legyen
állandó a kiszolgáló személyzet.
·
Ne kelljen állandóan a karbantartóval, karbantartásokkal
foglalkozni.
Mindezek alapján - a teljesség igénye nélkül - azok a szolgáltatások,
amelyek tekintetében számíthat segítségünkre:
Cégük működésének megismerése, az Önök által megfogalmazott igények és az
azokhoz társítható megoldások megbeszélése, az esetleges problémák
feltárása:
Konzultáció
Helyszín felmérése
Tanácsadás
Már meglévő ajánlataikról független, objektív szakértői vélemény készítése.
A leghatékonyabb - mind anyagi, mind funkcionális szempontokból - megoldás
bemutatása.
A megoldáshoz szükséges eszközök beszerzése, biztosítása.
Végül mindezek gyakorlati kivitelezése.