Takarítás

  Honlap Fel Hubik team Visszajelzés Kapcsolat Referencia Árak

Takarítás
Takarítás Árufuvarozás Személyszállítás Parkgondozás Futárszolgálat

HUBIK-TEAM

 

 

Fel
Bemutatkozás
Termékek
English
German

Felmérés, kiszállás költségeit nem terheljük önre!

                        Ez önnek ingyenes!

 

1.    Bevezetés

Kérem, tekintse meg összefoglalónkat, melyben a különböző megoldási lehetőségek nagyobb részletességgel olvashatóak. Itt - természetesen a teljesség igénye nélkül - megtalálja a különböző takarítási rendszerekben rejlő lehetőségeket. Törekedtünk arra, hogy e példák lehetőleg általánosak legyenek, ám tudni kell azt is, hogy két ugyanolyan megoldás nem létezik, mivel minden megoldást az adott megrendelő igényeihez kell igazítani.

 

2.    Különböző megrendelői igények    

 

 

Heti 2-3X-i takarítás

 

Kis négyzetméterű irodák számára ajánlott, ahol az irodai személyzet kis létszámú ( 6-8 fő)  és  a  vendégszám  limitált.

Előnye, hogy egyenletesebb a tisztaságérzet.

<![if !vml]><![endif]>Hátránya, hogy ha a megrendelő rosszul választja meg a takarítási napokat, méltánytalannak érezheti a nyújtott szolgáltatást.

 

Heti 5X-i takarítás

 

Nagy négyzetméterű vagy nagy forgalmú irodák számára hasznos.

Előnye, hogy minden nap tiszta munkahelyen kezdenek a dolgozók és a relatív olcsóság (Ft/m2).

Hátránya, hogy csak az általános takarítás megoldott.

 

Átalánydíjas takarítás

 

Négyzetmétertől független. A legnépszerűbb szolgáltatási forma. Tartalmazza a napi takarítást, valamint negyedévente a nagytakarítást. Olyan helyekre ajánlott, ahol az igények magasak és/vagy nagy a forgalom.

Előnye, hogy a nagytakarításokért nem egy összegben kell fizetni a megrendelőnek, valamint megoldott az irodák folyamatos ápolása.

Hátránya nincs.

 

Piperetakarítás

 

Négyzetmétertől független. Jellegében lehet alkalmi vagy rendszeres. Reprezentatív helyekre javasolt, ahol a tisztaság a siker nélkülözhetetlen eleme.

Előnye, hogy  aprólékos és minden panasz jogos.

Hátránya, hogy viszonylag költséges.

 

Nagytakarítás

 

Négyzetmétertől független. Alkalmi jellegű. Olyan irodák/lakások tisztítására szolgál, ahol a nagytakarítás nem része a szerződésnek vagy kifejezetten csak egyszeri megbízásról van szó.

Előnye, hogy átfogó, a napi takarításon túlmenő helyekre is kiterjed.

Hátránya, hogy alkalmiságából adódóan drága.

1.    <![if !vml]><![endif]>Munkafolyamatok

 

Napi takarítás

 

Szemetes kosarak kiürítése, a szemét gyűjtőhelyre való szállítása, szemeteszsákok szükség szerinti cseréje.

Hamutartók kiürítése és kimosása

Íróasztalok, szekrények vízszintes felületeinek portalanítása.

Asztali lámpák, telefonok portalanítása.

Ajtók, kilincsek, zárak, belső ablakpárkányok portalanítása, ujjnyomok eltüntetése.

Poharak, tányérok evőeszközök stb. mosogatása.

Lefolyók, csapok foltmentes tisztítása, szárazra törlése.

Konyhabútorok, hűtő, mikrosütő külső lemosása, ujjnyomok eltüntetése.

Mosdó, WC kagyló lemosása, fertőtlenítése.

WC papír, kéztörlő, szappan kihelyezése.

Tükrök lemosása, szárazra törlése, fényesítése.

Szőnyegek porszívózása.

Parketta, keménypadló porszívózása, felmosása.

Erkélyek tisztítása.

 

Nagytakarítás

 

Ablakok, ablakkeretek lemosása.

Radiátorok, csövek portalanítása, lemosása.

Ajtók, ajtókeretek lemosása.

Falak, portalanítása, pókhálók eltüntetése.

Számítógépek, telefonok felületi fertőtlenítő tisztítása.

Magas szekrénytetők, a napi takarítás során el nem érhető felületek tisztítása.

Bútorok külső lemosása, ápolása, vitrinüvegek tisztítása.

Csempefelületek lemosása, fertőtlenítése.

WC kagyló, mosdó, kerámiafelületek vízkőmentesítése.

Festmények, képek portalanítása.

Kárpitos bútorok porszívózása.

Szőnyegek samponos tisztítása.

Parketta ápolása, fényezése.

Keménypadló fertőtlenítő felmosása.

 

2.    Biztonság

 

Minden cég számára - függetlenül annak méretétől - a partnerkapcsolatban a megbízhatóság a legfontosabb. Cégünk tudatosan válogatja ki humán erőforrásait, szakmai és emberi vonatkozásban egyaránt, biztosítva ezzel megrendelőink részére a maximális biztonságot és minőséget. Cégünk természetesen szerződésben külön elkötelezi magát ezek betartására.

 

 

 

3.    Munkatársak

 

A hozzánk jelentkező jelöltektől referenciát és hatósági erkölcsi bizonyítványt kérünk. Csak ezek megléte után kerül előzetes nyilvántartásba a munkavállaló. A következő fázis a kiválasztás. Annak érdekében, hogy megrendelőink maradéktalanul elégedettek legyenek a jelölteket próbamunkák alkalmával vizsgáljuk szakmai alkalmasságukat. Ezt követi a betanítás: A munkavállalóinkat alapos oktatás után hosszabb betanítás követi. Itt, a művezető átadja a cég know-how –ját. Csak ezek tökéletes elsajátítása után kerül sor önálló munkavégzésre.

 

4.    Kommunikáció

 

Fontos szempont, hogy a rendszer valóban működjön és ne csak a szerződés aláírásáig legyen minden „rózsás”. Bizonyára Önök is találkoztak olyan „partnerrel”, aki mindent megígért a cél érdekében, de később azt nem teljesítette. Mi igyekszünk alaposan megismerni a megrendelő igényeit és hozzá idomulva a lehető legtökéletesebben alkalmazkodni. Amennyiben még az igényfelmérés alkalmával kiderül, hogy az adott feladatot nem vagy csak részben vagyunk képesek megoldani, azt minden esetben a megrendelő tudomására hozzuk, illetve javaslatot teszünk annak áthidalására.

Egyre többet hallani olyan problémákról, hogy egy adott cég nem tudja - vagy csak későn - utolérni a partnercég kapcsolattartóját, amiből neki kára - de legalábbis bosszúsága - adódik. Erre a kényes kérdésre mi különösen ügyelünk. Szinte minden munkatársunk mobiltelefonnal van felszerelve, így ha valami sürgős feladat adódna - például váratlan karbantartás - azonnal fel tudják venni a kapcsolatot kollégáinkkal. 

 

5.    Géppark

 

Manapság egyre több gyártó, egyre többféle terméket kínál, és szinte mindegyikük állítja, hogy csak az ő megoldásuk az üdvözítő. Mi hát a megoldás? Cégünk általában biztosítja a gépparkot, de előfordul, hogy a megrendelő szeretne saját felszereléssel rendelkezni. Ilyen esetben természetesen segítünk megtalálni az adott feladathoz a legjobb megoldást, ami nem mindig a legdrágábbat jelenti. Azonban előfordulhat olyan eset is, hogy a megrendelő igényeit csak új, speciális gépekkel lehet kielégíteni, ebben az esetben a megrendelőre hárul az új beszerzés költsége.    

 

6.    Sűrűn megfogalmazódó igények

 

·                    A munkamenetet ne zavarják meg takarítási munkálatok.

·                    Az asztalomon ne nyúljanak semmihez…

·                    Legyenek rendszeresen (havonta, negyedévente) lemosva az ablakok.

·                    Legyen állandó a kiszolgáló személyzet.

·                    Ne kelljen állandóan a karbantartóval, karbantartásokkal foglalkozni.

 

7.    Megoldások

 

Mindezek alapján - a teljesség igénye nélkül - azok a szolgáltatások, amelyek tekintetében számíthat segítségünkre:

 

Cégük működésének megismerése, az Önök által megfogalmazott igények és az azokhoz társítható megoldások megbeszélése, az esetleges problémák feltárása:

Konzultáció

Helyszín felmérése

Tanácsadás

Már meglévő ajánlataikról független, objektív szakértői vélemény készítése.

A leghatékonyabb - mind anyagi, mind funkcionális szempontokból - megoldás bemutatása.

A megoldáshoz szükséges eszközök beszerzése, biztosítása.

Végül mindezek gyakorlati kivitelezése.



Információkérő űrlap

Válassza ki a megfelelő elemet, és tudassa velünk, hogyan érhetjük el Önt.

Bővebb ismertetőt kérek a szolgáltatásról
Bővebb ismertetőt kérek a cégről
Egy üzletkötővel szeretnék tárgyalni

Név
Beosztás
Cég
Cím
E-mail
Telefon

Honlap ] Fel ]

Copyright © 2005 HUBIK team
Utolsó módosítás: 2006.11.17.

Honlappal kapcsolatos kérdéseit és észrevételeit várjuk a következő címen:szingerb@freemail.hu